GameWorldXL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Its_Sebas
Posts : 1
Join date : 06-11-17

Unban Voor Its_Me_Sebas Empty Unban Voor Its_Me_Sebas

ma nov 06, 2017 8:07 pm
Its_Me_Sebas
Ik ben geband omdat ik droog met DDos wat niet slim was. Ik zal natuurlijk nooit een ddos gooien op deze server omdat ik altijd met veel plezier speel. Ik speel al vanaf het begin samen met servaise en samantha.
HardGamez

Waarom ik deze unban verdien!?
Ik Verdien deze unban omdat ik al heel lang speel en goed bevriend ben met bijna iedereen op de server. Ik zou graag een unban willen hebben omdat de ban kwam door een conflict met de persoon Xfunnyday. We kregen ruzie omdat hij mij opsloot samen met de heer Markdodo__ in zijn winkel hij begon ons belachelijk te maken en het gevolg daarvan was een boze ik. ik Werd vermoord door het persoon xfunnyday en toen ik terug kwam van spawn werd ik op een of andere reden opgepakt. op dat moment werd ik boos en xfunnyday mocht lekker rondblijven lopen vandaar mijn frustratie. de woorden die ik zij had ik natuurlijk niet gemeent het was frustratie.

Its_me_Sebas is mijn naam ing.

je bent met je ip verbannen door het dreigen van ddos.
Banner: HardGamez

het was onterecht/ terecht.
Ik heb alles hieroven al uitgelegd. ik hoop dat u mij een kans geeft.

Met vriendelijk groet,
Its_me_Sebas
Servaisieboy
Servaisieboy
Server Owner
Server Owner
Posts : 17
Join date : 23-10-17
Age : 22
http://gameworldxls.buycraft.net

Unban Voor Its_Me_Sebas Empty Re: Unban Voor Its_Me_Sebas

ma nov 06, 2017 9:59 pm
Hey Sebas,

Je snapt natuurlijk dat wij niet zomaar iemand gaan unbannen. Aan je unban aanvraag te zien, zie je in wat je fout hebt gedaan.
Daarom zullen we je nog 1 kans geven.
We kunnen je helaas niet gelijk unbannen.

Met vriendelijke groet,
Servaisieboy
Owner GameWorldXL

DATUM UNBAN:
10-11-2017
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum