GameWorldXL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
DutchLogger
Staff
Staff
Posts : 2
Join date : 23-10-17

Staff Sollicitatie  Empty Staff Sollicitatie

ma okt 23, 2017 7:21 pm
Geachte Meneer/Mevrouw,

Ik wil graag Staff worden op uw server. Mijn naam is DutchLogger (Damian) en ben op dit moment 14 jaar. Ik speel Op dit moment 2 dagen en 11 uur op GameworldXL en vind het tot nu toe nog steeds leuk. Ik ben al wel vaker Staff geweest op Servers Van allemaal Servers Bijvoorbeeld: Gamernetwork. Daar ben ik Projectleider geweest en gebouwen gebouwd. Ik heb Nu de Rank VIP en ik ben ook niet van plan om een andere Rank te kopen omdat ik het zo wel goed genoeg vind. Mijn Discord: is DutchLogger en mijn Skype: Damian Reichhart. Ik weet heel veel over Minetopia en ook over de Geschiedenis van GameworldXL want ik ben er aardig snel bij geweest. Ik heb ook zelf Echte Minetopia Gespeeld, maar ik speel het niet meer. Ik weet ook aardig wat over de Plugin van Minetopia, Dus kan veel mensen wel helpen met problemen. Als een speler zou spammen zou ik hem ten eerste een waarschuwing geven als die dan door gaat een Mute, Behalve als er gescholden word met bepaalde woorden dan een ban. Als iemand Reclame maakt is het bij mij een tempban voor 1 dag. Als hij terug komt en het weer doet Een Perma ban. Mensen die Ruziën over MineTopia zelf (Een Conflict) Zou ik me erbuiten houden behalve als het te erg word, Anders is het een mute voor degene die het erger maakt en de ander een waarschuwing, Gebeurd het nog een Keer met die Persoon heeft hij ook een Mute. Voor de rest ik ben een Betrouwbaar iemand, Vaak online, Help graag mensen En ik weet hoe de Plugin werkt. Voor de rest ik kan ook aardig goed Bouwen dus kan ook helpen met gebouwen als dat eventueel nodig is. Wilt u meer over mij weten Contacteer mij Graag even op Discord of Skype.

Met vriendelijke Groet,
DutchLogger (Damian)


Laatst aangepast door Admin op vr okt 27, 2017 9:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Sollicitatie goedgekeurd!)
Servaisieboy
Servaisieboy
Server Owner
Server Owner
Posts : 17
Join date : 23-10-17
Age : 22
http://gameworldxls.buycraft.net

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

ma okt 23, 2017 7:26 pm
Hey,

Mooi verzorgde sollicitatie.
avatar
DusMonkey
Staff
Staff
Posts : 4
Join date : 23-10-17

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

ma okt 23, 2017 7:28 pm
Good luck!
avatar
Dombilipower
Forum Beheer
Forum Beheer
Posts : 10
Join date : 23-10-17

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

ma okt 23, 2017 7:29 pm
Yo, Veel succes met je sollicitatie, Hoop dat je word aangenomen! Very Happy
avatar
Samantha__
Lead
Lead
Posts : 4
Join date : 23-10-17
Age : 22

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

ma okt 23, 2017 7:32 pm
Hey

Goed verzorgde sollicitatie en ook netjes afgewerkt en netjes begonnen! Good luck
avatar
_ItsMeThijmen_
Donateur
Donateur
Posts : 8
Join date : 25-10-17

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

vr okt 27, 2017 6:28 pm
Netjes hoor! Very Happy
Admin
Admin
Admin
Admin
Posts : 17
Join date : 23-10-17
https://gameworldxl.actieforum.com

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

vr okt 27, 2017 9:58 pm
Sollicitatie geacepteert door:
Servaisieboy (Owner)
Admin
Admin
Admin
Admin
Posts : 17
Join date : 23-10-17
https://gameworldxl.actieforum.com

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

vr okt 27, 2017 10:00 pm
Sollicitatie gesloten!
Gesponsorde inhoud

Staff Sollicitatie  Empty Re: Staff Sollicitatie

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum