GameWorldXL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
BlackColonel
Posts : 1
Join date : 05-11-17

Staff GWXL (Helper) Empty Staff GWXL (Helper)

zo nov 05, 2017 10:32 am
Beste Beheerders/staff leden van GameWorldXL
Ik il graag solliciteren voor een plekje in het staffteam van GameWorldXL

Waar ga ik het over hebben?:
--------------------------------------
Wie ik ben:
Mijn motivatie:
Mijn ervaring op andere servers:
Hoe ik het ga aanpakken:
Waarom jullie MIJ als  staff (helper) moeten aannemen:
Contacteer mogelijkheden:
Slot:

-----------------------------------------------------------------------------

Wie ben ik?:
Naam: Dave
Achternaam: Van der Burg
Leeftijd: 14 jaar
Geboortedatum:21/4/2003
Hobby's: Voetbal, Skaten, Gamen
Niveau: Havo-vwo
IGN: BlackColonel
Speeluren doordeweeks: 3 á 4
Speeluren in het weekend: 5 á 6
TeamSpeak - Dave
-------------------------------------------------------------------------

Mijn motivatie:
Waarom ik gemotiveerd ben om staff (helper) te worden op GWXL is omdat, Ik al op vele servers staff ben geweest maar die het niet lang hebben volgehouden. Daarin tegen is GWXL een server die het juist heel makkelijk volhoud. Daarom ben ik gemotiveerd om op GWXL Staff (helper) te worden. Ook spelen hier vel mensen op die ik van vroeger ken en ik vind het leuk om die weer te helpen zoals opde oude server..Ook moet ik hier soms hard werken omdat er toch veel mensen op spelen Buiten het feit om dat ik hard moet gaan werken brengt het ook een grote verantwoordelijkheid met zich mee.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn ervaring op andere servers:

Ik heb al best veel ervaring op andere server. Maar het probleem daar was, is dat er bijna nooit iemand online was. Er zijn natuurlijk ook voordelen dat ik op kleine servers staff ben geweest. Ik zal er een paar noemen, ik weet veel commando's, ik weet hoe ik spelers moet behandelen en ook weet ik dat het veel tijd gaat kosten en ik minder kan spelen (als speler) op de server. Zelf heb ik ook een server gehad, waar veel mensen op speelde. Hij liep goed, ik kreeg veel donaties. Maar het viel mij op de ik het niet goed aanpakte, hiermee bedoel ik dat ik niet de juiste tactiek toepaste om de spelers bij mijn server te houden. Nu weet ik die tactiek, je moet de spelers proberen te geven waar ze om vragen. Niet dat je alles voor ze gaat voorkauwen, maar dat je ze tips geeft, soms een wat kleding (van mijzelf) of een beetje geld waardoor ze het leuk vinden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe ga ik het aanpakken:

Ik ga aanpakken op een manier die denk ik veel van de andere staffleden het aanpakken. Ik proberen meer online te zijn dan dat ik al ben. Zodra ik online ben en spelers vragen voor mij hebben zal ik ze daarin helpen zover ik dat kan, als ik ze niet verder kan helpen zal ik een ander stafflid voor ze halen die hun vraag wel verder in behandeling kan nemen. Als spelers met meerder mensen tegelijk vragen aan mij gaan stellen zal ik ze vriendelijk vragen om even te wachten op hun beurt. Ik zal ook nooit zomaar offline gaan als ik een speler aan het helpen ben. Naast dat ik VEEL vragen ga beantwoorden moet ik natuurlijk ook veel commands weten, nu is dat geen probleem voor mij. Maar zodra ik een command moet uitvoeren en ik hem even ben vergeten zal ik een ander stafflid om hulp vragen. Iets anders wat ga ik doen om de spelers te helpen is om soms een speurtocht te doen, of een quiz waarbij ze een leuke prijs kunnen winnen, omdat ik dit doe zullen spelers de server blijven joinen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waarom jullie mij als GWXL Staff (helper) moeten aannemen:

Waarom jullie mij moeten aanmenen is alsvolgt, Zoals ik al eerder in mijn sollicitatiebrief heb vertelt heb ik veel ervaring op andere servers. Natuurlijk is dat niet het enigste waarom jullie mij moeten aanmenen, een andere reden is omdat ik het spel goed ken. Daarmee bedoel ik, hoe je het spel slim kan spelen. IK heb het zelf daarom lekker voor elkaar, ik heb een HELE INV VOL MET APPELS, en 170.500 in 1 uur en 5 minuten spelen.De 3e reden waarom jullie mij moeten aannemen is omdat ik een actieve, sociale, vriendelijke, betrouwbare speler ben.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Contacteer mogelijkheden:

Skype: DaveSkating
TeamSpeak: Dave // BlackColonel
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slot:

Dit was het einde van mijn sollicitatie, voor nog eventuele verdere vragen kunt u mijn contacteren op de aangegeven contacteermogelijkheden.
Zodra u antwoord heeft wil ik dit graag horen.

Groet, Dave van der Burg
Servaisieboy
Servaisieboy
Server Owner
Server Owner
Posts : 17
Join date : 23-10-17
Age : 22
http://gameworldxls.buycraft.net

Staff GWXL (Helper) Empty Re: Staff GWXL (Helper)

zo nov 05, 2017 10:40 am
Mooie sollicitatie alleen niet via het template Wink , toch wel overzichtelijk. Je hoort nog van ons!

- Servais Out!
Servaisieboy
Servaisieboy
Server Owner
Server Owner
Posts : 17
Join date : 23-10-17
Age : 22
http://gameworldxls.buycraft.net

Staff GWXL (Helper) Empty Re: Staff GWXL (Helper)

di nov 14, 2017 8:59 pm
Mooie sollicitatie, helaas hebben we wegens je inactiviteit besloten je toch niet aan te nemen.
Hopelijk zien we je snel terug op de server en bedankt voor je sollicitatie.

- Servais OUT!

TOPIC GESLOTEN
Gesponsorde inhoud

Staff GWXL (Helper) Empty Re: Staff GWXL (Helper)

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum